10
Noi
08

Undeva departe

Asa suna titlul uneia dintre piesele celor de la Holograf, foarte cunoscuta si poate piesa cea care sa auzit cel mai tare sambata noaptea in Iulius Mall din Cluj. Scriu despre ea si despre concertul celor de la Holograf deoarece unul din visele mele mele inainte de a veni ca student in Cluj era vad un concert de-al lor. Dupa un an mi s-a indeplinit visul, si am avut ocazia sa ma duc la concert. Si s-a meritat…chiar daca am stat mult in picioare, chiar daca m-am inghesuit prin cei cel putin 50.000 de oameni si de abia am putut sa ma misc pe rimul muzicii…dar repet…a meritat. A fost o ora si ceva de muzica live, super buna, lucru care multi pseudo-artisti romani pretind ca fac. Nu degeaba au 30 de ani in muzica romaneasca,  nu degeaba au 12 albume bune scoase pe piata, nu degeaba „Holografica” s-a vandut in 100.000 de exemplare in primele doua saptamani si lista cu „nu degeaba” poate continua. Ei, alaturi de Phoenix, Iris, ar putea fi oricand comparati cu artisti mai mari de dincolo, ca U2 sau Metallica. Nu cred ca pot descrie in totalitate senzatia pe care o ai la un astfel de concert..trebuie incercata pe pielea proprie. Cei care au fost acolo stiu cum a fost:).

Va las mai jos una din piesele mele favorite…voua va place?
Holograf – Vine o zi

5 Responses to “Undeva departe”


  1. 11 Noiembrie , 2008 la 02:02

    eu imi doresc de vreo 10 ani sa ii vad intr-un cincert si inca nu am reusit. Data viitoare nu ratez!

  2. 2 korodilu
    11 Noiembrie , 2008 la 02:04

    @lush
    i aducem la ceva eniment de-al nostru

  3. 3 korodilu
    11 Noiembrie , 2008 la 02:05

    ma corectez..eveniment

  4. 4 pac
    12 Noiembrie , 2008 la 18:30

    Tema’i faina, scrii binisor, ai o sansa 🙂

  5. 5 Ralu
    15 Noiembrie , 2008 la 16:46

    eu am mai fost la un concert al lor…cu bilet..la ccs acum doi ani..si atmosfera a fost mult mai faina decat in mall..unde publicul a fost..hai sa zic doar nu foarte primitor


Lasă un răspuns

