13
Noi
08

poate nici playback-ul nu strica

sigur stiti piesa…acultati varianta de la radio, cea care suna bine

si acu varianta live a „divei”

eu am avut „norocul” sa o prind live…mare greseala

8 Responses to “poate nici playback-ul nu strica”


  1. 13 Noiembrie , 2008 la 14:25

    Inna nu e hot. Si nici nu stie canta…
    De mentionat ca asta nu e inregistrare de aseara – ca aseara a fost mult mai rau :((

  2. 2 voma
    14 Noiembrie , 2008 la 13:49

    Inna in Obsesion, mda m-a invitat o colega (ea stiind ca eu sunt mare fan Inna). Ce pot sa zic? Bleah! 🙂

  3. 3 Ralu
    15 Noiembrie , 2008 la 16:43

    Adevarul e ca a fost mult mai penibila in Obsession..poluare fonica..zau asa:)

  4. 15 Noiembrie , 2008 la 19:17

    :)) Cine naiba îi Inna? =)) eu nu am auzit de „divă” cum îi zici tu, radule, da piesa imi e cunoscută.
    chestia asta te face sa te întrebi ce e mai penibil: Să faci playback și să știe toată țara că faci playback sau să te lauzi că poți cânta live și să fii megapenibil? 😀 e complicat pentru vedetele astea :p o adevărată dilemă

    oricum, tipa nu se mișcă rău și fac pariu că o mulțime de băieți ar plăti un belet doar să o vadă unduindu-și soldurile… așa că nu știu de ce v-a agresat urechile în halu ăla.. putea doar să danseze :p

  5. 5 korodilu
    15 Noiembrie , 2008 la 19:35

    @ilinca
    tipa „canta” piesa care e pe locul 1 in mai toate topurile mioritice…faza e ca ea so tinut tare sa faca live in obsession si nu prea are voce pentru..de aceea am adus vorba de ea pe blog…nici noi n-am priceput de ce ne-a agresat urechiile

  6. 6 mona
    18 Noiembrie , 2008 la 13:31

    o fetiscana de 21 de ani acuma impliniti…la ce va puteti astepta?in ziua de azi totul se lucreaza pe computer,ea doar urla putin sa nu zica,ca nu „canta” si mai pare si fitzoasa micutza

  7. 7 Ionut
    18 Noiembrie , 2008 la 15:23

    Ma voi sunteti nebuni ? Canta foarte foarte bine fata asta am auzito !!!

  8. 8 korodilu
    18 Noiembrie , 2008 la 20:10

    @ionut
    mai ionut..noi scriem despre ce am vazut si auzit…si credema..stiu k nui fain ce am auzit


Lasă un răspuns

Follow me on Twitter

Noiembrie 2008
L M M M V S D
    Dec »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

M-au vizitat

  • 8,142 hits

