02
Dec
08

Criza economica..pe naiba

Cica suntem in ceva criza economica…asa se tot aude…sincer eu inca nu vad nici o schimbare…la fel cred ca gandesc si patronii clubului clujean Obsession, care la implinirea a 3 ani de la deschidere,  au adus, ca invitat surpriza, pe …guess who….Madonna….poze(nu foarte clare, da asa le-am primit si eu), din club cu artista, am pus mai jos..si ca sa nu ziceti ca poate aburesc, pun si o parte dintr-un articol de pe portalul de stiri Citynews:

„Fundasul Tony nu s-a distrat singur, ci a fost sustinut de Yssouf Kone, tanarul Traore Lacina, dar si capitanul Ricardo Cadu. Jucatorii CFR Cluj au apreciat piesele Madonnei, au dansat si s-au distrat foarte bine la petrecerea de aniversare de trei ani a popularului club clujean Obsession.”

imagine0121

imagine014

sursa articol : Citynews

6 Responses to “Criza economica..pe naiba”


  1. 5 Decembrie , 2008 la 10:17

    Criza economica a avut si are in continuare un efect puternic aspura economiei tarilor dezvoltate. Criza nu s-a resimtit inca in Romania decat in sectorul contrustiilor, dar toate ramurile economiei pietelor emergente vor simti impactul in primul trimestru ale anului viitor.

    Un club in schimb nu va avea niciodata prea mult de suferit intrucat nu se incadreaza in categoria producatorilor / distribuitorilor / prestatorilor de servicii. Clientela – care ii asigura venitul – va fi oricand destula incat sa asigure veniturile celui mai profitabil club din oras.

  2. 8 Decembrie , 2008 la 02:10

    Radu, ii clar ca era vorba de piesele madonnei nu si de madonna.

  3. 3 korodilu
    10 Decembrie , 2008 la 10:09

    @lush
    ideea i ca zice ca s-au distrat pe piesele madonnei, corect…da mno..numma piese de-ale madonnei au pus toata noaptea?ca numai at cred ca scria ca numa pe piesele ei sau distrat…dinaia am pus pasaju din articol

  4. 4 ralu
    23 Decembrie , 2008 la 12:01

    Mai eu intamplator am vazut pe b1 un interviu luat de Zara( park asa il cheama) patronului clubului..era filmat inainte de implinirea celor 3 anisori..dar difuzat abia sapt trecuta parca…si cand a fost intrebat ce surprize pregateste clientilor in perioada urmatoare..tipu zice „o petrecere surpriza cu Madonna” sau ceva de genu…Si asa mi-am amintit de articolul tau.. deci nu shtiu cat de reale sau trucate sunt pozele..stiu doar ca imi pare rau ca nu am fost acolo..:)) oricum LA MULTI ANI OBSESSION!!!

  5. 5 Anonim
    16 Ianuarie , 2009 la 20:00

    Fain oare oare Madona sa fie :D, la multi anu obosession !!!
    @tuddor
    lasa-ne !!! lasa-ne !!!

  6. 6 Anonim
    16 Ianuarie , 2009 la 20:01

    Fain oare oare Madona sa fie :D, la multi anu obosession !!!
    @tudor
    lasa-ne !!! lasa-ne !!!


Lasă un răspuns

Follow me on Twitter

Decembrie 2008
L M M M V S D
« Noi   Ian »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

M-au vizitat

  • 8,142 hits

