15
Ian
09

Ca de inceput de an

Se pare ca asta e primul post pe anul acesta….Citeam pe multe bloguri postul de inceput de an 2009…Ba tradionalele urari de bine, de an nou.Stiti voi care sunt; ba fiecare isi scrie obiectivele pentru acest an(altii folosesc termenul de rezolutii,dar mie mi se pare ca prea ne englecanizam).Eu nu am scris nici una din cele 2, pentru ca: 1. nu am simtit dispozitia necesara sa scriu urari..le prefer pe cele rostite prin viu grai si 2, nu am inca obiective pentru anul ce urmeaza.E prea mare perioada (12 luni) si nu imi pot pune obiective asa mari..inca. Plus ca eu prefer sa imi fac planuri pentru o perioada in care incep sa fac ceva, gen inceput an universitar, vacanta, job, etc..Pentru mine ca se schimba un numar, nu mi se pare ca e un moment de cumpana. Schimbarea asta de ani se intampla intr-o pauza, intre activitati. Eu unul nu sesizez o schimbare in ceva pentru mine – program, mediu de activitate si de aceea consider ca nu atunci e un moment ca sa imi stabilesc niste obiective. Prefer sa imi stabilesc niste obiective in momentul in care incep o activitate, in care imi schimb modul de viata pe care il aveam pana in acel moment, pentru ca o data cu schimbarea acelui mod de viata intervine si o schimbare de mentalitate(mica sau mare), de motivatie, de mediu(social sau geografic) uneori si eu cred ca atunci e perioada prolifica de a-ti stabili niste obiective pe perioada in care desfasori activitatea.

0 Responses to “Ca de inceput de an”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Follow me on Twitter

Ianuarie 2009
L M M M V S D
« Dec   Feb »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

M-au vizitat

  • 8,142 hits

