15
Ian
09

Placeri vechi

E  3:02 dimineata si ascult Linkin Park. A trecut ceva vreme de cand nu am mai ascultat mai multe piese de la ei.Imi era dor. Dor de un feeling care il am doar cand ascult piese de la Linkin Park , in casti, date destul de tare incat sa nu aud nimic din exterior.Doar eu si muzica. Si ma calmeaza, ma relaxeaza. V-am lasat…Ma intorc la piesele mele….Ne mai citim

4 Responses to “Placeri vechi”


  1. 3 Februarie , 2009 la 12:19

    mai am filmul cu tine si tudor pe scanduri la Ocolis {linkin Park rulz} :)))))

  2. 3 Februarie , 2009 la 19:28

    @titi – sa nu ajunga pe youtube

  3. 3 Februarie , 2009 la 19:41

    fuck, ti-am dat idee… 😐

  4. 6 Februarie , 2009 la 18:41

    nu vreau sa-l pun pt ca ii partea aia in care incep eu sa strig =)))


Lasă un răspuns

