16
Ian
09

portocala nemecanica

400 de minute in retea, 800 de minute in retea, n minute in retea.Deageaba le ai cand portocala are probleme cu reteaua,incat sa nu ai semnal in mijlocul clujului, sau sa incerci sa suni si nu merge, sa nu poti da mesaje. Degeaba zici ca ai 10 milioane de utilizatori, degeaba zici ca ai cele mai bune servici cand ai zile cand nu este semnal in 30% din tara(cititi aici). Eu deja incep sa devin din ce in ce mai dezamagit de portocalii, si cred ca o sa ajung sa profit de faza cu  portabilitatea si o sa ma mut in curtea vecinilor de livada.

Later update:am uitat sa scriu ca nu putem uita cand sunt evenimente in aer liber.Si posesorii de portocale se pot suna intr-o veselie.NOT!!!

4 Responses to “portocala nemecanica”


  1. 16 Ianuarie , 2009 la 23:43

    E inacceptabil sa cada o retea de telefonie care are aproape 11 mil utilizatori. Si sa ne gandim ca e a treia oara cand se intampla asta in ultimul an. Si eu eram hotarat sa schimb reteaua, dar nu o voi face din 2 motive: 1 – celelalte nu sunt mai bune si 2 – degeaba imi merge mie telefonul cat timp toate persoanele cu care am de vorbit nu au semnal (99% din cei pe care ii cunosc au Orange).

  2. 2 korodilu
    16 Ianuarie , 2009 la 23:51

    @tudor
    pai din al doilea motiv pe care tu l-ai scris inca stau si eu cu portocalii

  3. 25 Ianuarie , 2009 la 20:46

    stii…la oferetele care le are Orange pentru studenti/tineri….sa pice semnalul de 5-6 ori pe an…eu zic ca e acceptabil 🙂

  4. 4 korodilu
    28 Ianuarie , 2009 la 02:43

    @sergiu
    e acceptabil…da atunci celorlalti de ce nu le cade? si sincer deageaba am eu ofertele alea, cand in situatiile in care am nevoie de ele nu merge reteaua..aia ma supara pe mine


Lasă un răspuns

Follow me on Twitter

Ianuarie 2009
L M M M V S D
« Dec   Feb »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

M-au vizitat

  • 8,142 hits

