23
Ian
09

Relaxare in stresiune

Cred ca asta o sa o decretez piese acestei sesiuni, la cat am ascultat-o:).Apropo, e si una din piesele participante anul asta la Eurovision 2009 si chiar cred ca ar avea o sansa sa ajunga in finala nationala, si chiar sa castige, dar din pacate pe la rusii nu cred ca vor primi multe voturi, ca stiti practica, hai sa ne ajutam intre vecini. Bine, celelalte tari, ca pe noi, la cat de indecisi suntem( cand vest, cand est), nu ne mai sustin vecinii…nici macar moldoveni.Dar hai sa nu mai fiu rau si sa va las sa ascultati piesa, ca pana la urma dinaia am postato:P

1 Response to “Relaxare in stresiune”


  1. 1 mitzz
    26 Ianuarie , 2009 la 23:51

    Sa vedeti intamplare am avut cu cei de la ING…..mi-am fac si eu card …in fine….a aplicat un coleg de camin pe net si am aplicat toti…dupa vre-o 2 luni , ma suna de la Bucuresti….bla bla…va multumin ca ati ales card ing…sediu….blabal…..la cat de stresata era tipa…peste 2 min ma suna iar …si is da seama ca m-a mai sunat acu 2 min si isi cere scuze…mda


Lasă un răspuns

Follow me on Twitter

Ianuarie 2009
L M M M V S D
« Dec   Feb »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

M-au vizitat

  • 8,142 hits

