24
Ian
09

Sadism modern

Ce sadici sunt astia de la ING. Si-au creat campanii pe net, yahoo messenger, chiar si pe mail imi pareau bannere de la ei. Daca la inceput erau cu cardul ING, ca la cat lam vazut in fereastra de messesger m-am scarbit si nu mi-am facut card. Dupaia au dat-o pe  formularea „Pentru cat te-ai ridica din canapea?” si erau variante de raspuns de la 5 la 5000 de ron(cred ca aia era valoarea maxima). Oricat alegeam, tot valorea 5000 era bifata. Da ma gandesc: aia is batuti in cap: nu la toti ne tre 5000 de ron sa ne ridicam de pe canapea. Sunt destule persoane active, care nu necesita nici macar 5 lei sa ridice de pe scaun. Dar dupaia mi-am dat seama care i treaba: reclama i adresata noi generatii(de precizat 14-18 ani) care, la cat leneveste in fata calculatorului si messengerului si necesita niste motive foarte bune sa se ridice si sa mearga sa faca ceva. Sper ca si-o facut efectul:D.

Dar sa imi justific titlul. Acum au o campanie, cu sloganul „Tie de unde iti vin banii de distractie?”. Deci pur si simplu sadici. Pai noi ne batem capul in sesiune, exemene, sali de lectura, cursuri, seminarii si toate chestiile care au legatura cu sesiunea. Apai numa la distractie nu iti mai sta capul. Dar ei ne dau sa ne distram, chiar daca nu avem nevoie acum de ei.

Sunt curios cum o sa i zica la urmatoare campania.Tot incerc sa nascocesc, dar nu cred ca o sa ajung sa gandesc eu asa sadic:D.Daca aveti voi idei, sunt liber sa le ascult…Ne mai amuzam un pic:P

5 Responses to “Sadism modern”


  1. 24 Ianuarie , 2009 la 01:01

    Campania este bine gandita (imi place ideea), iar succesul campaniei sta pe de o parte in faptul ca bannerul te face sa interactionezi cu el, iar pe de alta parte pe omniprezenta lui in reteaua Yahoo.

    Si asa, ca bonus, iti spun cat a platit ING pe publicitate (cat plateste de altfel orice alta firma pentru advertising in reteaua Yahoo Romania) pentru bannerele de pe Yahoo Messanger: 16.100 lei / 500.000 afisari (bazat pe ratecardurile Mediacafe de pe luna ianuarie 2009).

    Si e o investitie buna daca e sa luam in considerare profilul utilizatorilor serviciului –
    55% sub 30 ani sau 66% employed full time, in timp ce sunt 93549 studenti.

  2. 24 Ianuarie , 2009 la 01:16

    Asa, Raducu, iese aici spiritul Studcard la bataie cu concurenta:))
    Tre sa recunoastem ca le-o iesit faza, toti prietenii mei au card la ING (si, la naiba, reducere la transport cu el!:D)

  3. 3 korodilu
    28 Ianuarie , 2009 la 02:36

    @anca
    acu s-a nimerit sa fie concurenta..dar un pic cred ca dinaia am scris…ei, ce sa i faci…am si eu o parte mai rautacioasa in mine:))

  4. 4 korodilu
    28 Ianuarie , 2009 la 02:38

    @tudor
    chiar ma gandeam in timp ce scriam articolul ca o sa reactionezi la ce o sa scriu.Ceea ce e bine..ca ai o parerea si o expui, ceea ce multor romani le lipseste. Si da, sunt de acord cu tine, ca sa meritat investitia, ca cel putin odata fiecare din persoanele aflate in target au clickuit pe reclama

  5. 5 andrei
    27 Februarie , 2009 la 21:52

    Credite pentru sugari! copyright vaxxi.net/log 🙂


Lasă un răspuns

Follow me on Twitter

Ianuarie 2009
L M M M V S D
« Dec   Feb »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

M-au vizitat

  • 8,142 hits

