28
Ian
09

risipim, risipim si iar risipim

a_few_of_hundeds_of_cut_trees_and_uprooted_stumps_box_grove_january_2004Eram zilele trecute in sala de lectura, incercand sa invat la o materie de cacat imposibila si la un moment dat un coleg imi zice ceva de genu” „iti dai seama cati copaci is aici in sala de lectura?La cate foi am umplut de exercitii, desene, scheme electrice.”. Si chiar ma gandeam dupaia la cate topuri de hartie am stricat numa in semestrul asta.Si nu numai eu am stricat.Inca cel putin 50 de colegi de serie.Deci noi, seria B, din anul 2 de la Facultatea de Electronica si Telecomunicatii Cluj-Napoca am ucis un copacel. Acum daca inmultim asta cu toate seriile de studenti de la facultatile din Cluj am ajunge sa distrugem pe sesiune cam un cativa metri patrati buni de padure. Si ca sa fie mai accentuat efectul, sunt putine incercari(si cam esuate) de a aduna cursurile dupa sesiune pentru a le recicla si astfel pentru a diminua efectul de distrugere a padurilor. Sunt curios cati s-au gandit cat distrugem noi intr-o sesiune.

Va recomand ca pe viitor sa va ganditi la asta si sa nu aruncati cursurile de care nu mai aveti nevoie, ca sigur o sa vina cineva prin camin sa le adune pentru a le duce la reciclat. Ce aveti de pierdut?

Va las doua linkuri interesante : [aici] si [aici]

8 Responses to “risipim, risipim si iar risipim”


  1. 28 Ianuarie , 2009 la 02:29

    nu iti face griji, noi la UBB info nu folosim hartie doar ca sa trecem prezenta (adica folosim calculatoare 😉 )

  2. 2 korodilu
    28 Ianuarie , 2009 la 02:35

    @tudor
    si cand rezolvati probleme la algebra(aia era in anu 1, stiu dar sa subliniez ideea)?tot pe calculator? eu sper ca se foloseasca tot mai mult mijloacele tehnologice, ca nu deageaba sunt inventate.

  3. 1 Februarie , 2009 la 15:28

    Eheee… la mine la caminul din Ljubljana, in perioada sesiunii, era super plin containeru pentru reciclarea hartiei de la parter!

    cine stie? poate odata si odata… si la noi va fi asa! 😀 let`s hope for the best!

  4. 4 korodilu
    3 Februarie , 2009 la 15:53

    @ilinca
    sa speram..si am speranta asta ca pana la urma cursurile „uzate” o sa ajute la ceva

  5. 3 Februarie , 2009 la 19:21

    deci nu eu sunt cel care omoara natura asa-i radule!!! :))) {ca sa va prindeti da-ti click pe numele meu :P}

  6. 6 korodilu
    3 Februarie , 2009 la 19:24

    @titi
    tu esti criminal mai mare ca noi…btw, mah..prea evident iti faci reclama(” …da-ti click pe numele meu”)…nui prea echitabila reclama pentru mine…ca tu nu-mi faci promovare pe site la tine:P

  7. 3 Februarie , 2009 la 19:25

    @Titi: dupa cum omori tu natura te omoara pe tine limba romana… :))

  8. 8 andrei
    27 Februarie , 2009 la 21:48

    Padurea se masoara in metri cubi, adica metri la a treia, just 4 the record 🙂


Lasă un răspuns

