22
Feb
09

Links 1

Tot gasesc lucruri interesant pe net sau care cred ca ar trebui sa le vada si restul lumii, dar cum nu sunt adeptul massului si la status nu pot pune 5 linkuri, am zis ca sa le pun pe blog. Asa ca m-am gandit sa imi fac o articol periodic,saptamanal – Linkurile saptamanii. Acolo sa postez linkuri despre ce mi se va parea mie interesant peste saptamana, si cred ca nu numai pentru mine vor fi interesante linkurile. Asa ca i dau drumul si cu linkurile de saptamana asta(in ce stil am scris, zici ca am prezentat stirile de la ora 7:)) )

Link 1 – Oare parinti aia au ceva mai mult de 2 clase?

Link 2 – sa vedeti cum se preda la universitati gen Harvard, Yale, Princeton, etc. [sursa]

Link 3 – un articol interesant despre facultatile care odata terminate, au sanse mari sa iti garanteze un job

Link 4 – Un mic test de cultura generala

2 Responses to “Links 1”


  1. 1 dromy
    3 Martie , 2009 la 22:44

    hehe 😛 asta cu linkul saptamanii e luata de la neuronu 😛 oricum faina idee 😉 gafat in continuare

  2. 2 dromy
    3 Martie , 2009 la 22:45

    bafta in continuare am vrut sa scriu
    :”>


Lasă un răspuns

Follow me on Twitter

Februarie 2009
L M M M V S D
« Ian   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

M-au vizitat

  • 8,142 hits

