02
Mar
09

Martisor

pc040015A inceput primavara – cel putin calendaristic. De cand asteptam momentul asta. Desi multi barbati zic ca acum nu incepe nimic, ba chiar continua perioada care i afecteaza cel mai mult la buzunar, perioada  cu Sf. Valentin, Dragobetele,Martisorul si final apoteotic, 8 Martie. Sincer, pentru mine, numai ce e in luna martie conteza. Ca pana la urma valentinul e important de pe la americani, dragobetele a fost scos de la naftalina dupa ce a aparut concurentul american, ca la cati stiau de dragobete, ii numaram pe degete, si pana la urma eu consider ca sa iti arati iubirea fata de persoana de langa tine nu necesita o zi speciala.Pentru ca in fiecare zi o iubesti. Dar zilele de la inceputul lui martie parca sunt altcumva. Ai alti feeling. La mine are farmec sa dau un martisor, fie el mai clasic(hornar, trifoi cu 4 foi sau un ghiocel) sau unu mai din generatia noua( ursuleti sau papusici). E un sentiment care parca te face sa te reintorci in copilarie, in perioada aceea a purtarii unui martiosor, a daruirii lui mamei,bunicii sau unei fete de la gradinita, pe care o simpatizai in secret.Desi, la noi in ardeal in general baietii dau martisoare fetelor si mai rar primesc(la mine in oras baietii primeau de la unele de fete in anii bisectii), tot se merita sa iti mai golesti un pic din portmoneu. E un gest frumos, de apreciere a sexului frumos. Si chiar daca multi barbati zic ca urasc perioada asta, eu nu i cred pentru ca fiecare barbat/baiat care face acest gest se simte bine dupa ce daruieste un martisor. Stim noi de ce:D

[sursa foto]

4 Responses to “Martisor”


  1. 1 Ralu
    5 Martie , 2009 la 18:09

    Depinde de fiecare partener..de asteptarile fiecaruia..dar un martisor de 2/3/4 lei pe an nu mi se pare o investitie uriasa..renunti o data la un bilet de troleu…mergi pe jos..ca oricum nu ai mai fost demult..mai admiri orasul..si pe banii respectivi cumperi un simbol al primaverii si-l daruiesti unei persoane dragi.. mi se pare un gest dragut…copilaresc poate..:) dar sincer fiecare martisor primit anul asta m-a facut sa zambesc..cineva l-a cumparat gandindu-se la mine..nice.. asa ca sper sa nu se piarda traditia asta.. ca are un farmec aparte..:)

  2. 16 Iunie , 2009 la 18:14

    Şi, după mărţişor, …

  3. 3 korodilu
    16 Iunie , 2009 la 18:49

    @zamfir pop
    ce-i cu el?..

  4. 2 Iulie , 2009 la 19:12

    off : mulţumesc frumos pentru vizită 😀 referitor la întrebarea ta, paraziţii de noi ( că tot ai tu un post în care vorbeşti de altă ramură a acestei specii ) , trântorii care trăiesc pe spinearea părinţilor, nu cred că sărbătorim mai nimic de 1 Mai. adică eu nu văd nimic special în ziua aia decât o altă ocazie de a ieşi cu prietenii în natură. ce aş putea eu să serbez dacă n-am lucrat în viaţa mea ?! ( am încercat anul trecut să mă angajez, dar la noi în oraş, ca fată, nu prea poţi mare lucru în afară de chelneriţă. am vrut să „colind” restaurantele în speranţa unui post şi vara asta, dar mama a zis să stau cuminte şi să mă bucur de ultima mea vacanţă adevărată.)
    on : eu încă păstrez ghioceii ce i-am primit de la EL de mărţişor 😀 ţin minte şi acum ce mândră păşeam pe culoarele şcolii generale cu mărţişorul în piept. spre ruşinea mea, n-am dat niciodată niciunui băiat vreunul . . . habar n-am de ce, dar e un sentiment nu-ştiu-cum din partea mea.


Lasă un răspuns

Follow me on Twitter

Martie 2009
L M M M V S D
« Feb    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

M-au vizitat

  • 8,142 hits

